NOWOŚĆ!
W MAJU SZKOLIMY SIĘ ONLINE!
Kompleksowa Obsługa Klienta Anglojęzycznego w Salonie Optycznym – WEBINARIUM
W związku z obecnym okresem epidemicznym w Polsce, postanowiliśmy przenieść nasze flagowe szkolenie stacjonarne OBSŁUGA KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO W SALONIE OPTYCZNYM do przestrzeni cyfrowej i przy użyciu nowoczesnej interaktywnej, to najważniejsze, platformy webinarowej, pragniemy spotkać się z Państwem online i spędzić wspólnie ten czas w cyberprzestrzeni, bez wychodzenia z domu!
Webinarium podzielone zostało na dwa etapy (bloki tematyczne), poniżej rozkład jazdy:
5 maja (4h) BLOK TEMATYCZNY I – 16:00 – 20:00
7 maja (4h) BLOK TEMATYCZNY II – 15:30 – 19:30
NOWOŚĆ Dodatkowo, każdy z uczestników otrzymuje w pakiecie możliwość wzięcia udziału w bezpłatnych konsultacjach online w okresie 2 tygodni od zakończenia powyższych bloków tematycznych:
12 maja (1,5h) – Bezpłatne konsultacje, diagnoza potrzeb
14 maja (1h) – Bezpłatne konsultacje, diagnoza potrzeb
W ramach konsultacji, każdy z uczestników otrzyma od prowadzącej, Agaty Gryc, szczegółowy feedback dot. poziomu językowego, ewentualnych braków i przestrzeni do poprawy, plan działania, oraz diagnozę potrzeb językowych, która ułatwi wypracowanie skutecznego planu działania w dalszym etapie rozwoju.
Każdy z uczestników webinarium otrzymuje CERTYFIKAT poświadczający nabytą wiedzę oraz materiały dydaktyczne.
Koszt uczestnictwa w webinarium (2 dni plus bezpłatne indywidualne konsultacje): 300zł/os. (oferta FIRST MINUTE, ważna do 20 kwietnia br., po 20 kwietnia koszt uczestnictwa: 420zł/os.)
Poniżej szczegółowy program:
SYMPTOMS, SIGNS (objawy, z jakimi może zgłosić się do nas klient/pacjent anglojęzyczny), foreign body sensation, prickling, bad itching, swelling, etc.
Słownictwo specjalistyczne zw. z soczewkami kontaktowymi (fitting contact lenses, permeability, wettability, etc.)
Słownictwo specjalistyczne zw. z soczewkami okularowymi, powłokami, itp.
Słownictwo specjalistyczne zw. z rodzajami/modelami oprawy, materiałami, z których je wykonano
Słownictwo specjalistyczne zw. z procedurami doboru oprawy okularowej (typ karnacji, kształt twarzy klienta, itp.)
Techniki językowe budujące zaufanie klienta anglojęzycznego
Koło sprzedaży – SALE CIRCLE – narzędzie coachingowe, które pokazuje mocne i słabe strony asystenta sprzedaży oraz obszary do dalszego rozwoju
CASE STUDY – reklamacja, postservice, regulacje, itd. Poprawność werbalna i niewerbalna niezbędna w budowaniu perspektywicznej współpracy z klientem anglojęzycznym
DOKUMENTACJA MEDYCZNA EN – recepta w j. angielskim
‘Historie z życia wzięte’ – nauka języka sytuacyjnego poprzez odegranie krótkich scenek
Trening fonetyczny – ćwiczenie mające na celu usprawnienie wymowy w języku angielskim
Zapraszam do kontaktu!
agatagryc.evs@gmail.com
Liczba miejsc ograniczona